Direktlänk till inlägg 27 februari 2019

,.-

Av silentrain - 27 februari 2019 23:12

Var ett tag sedan jag skrev något men här kommer lite. De övre skrev jag för en månad sedan och den nedre skrev jag i lördags. Ibland måste tankarna ut.



När livet blir tufft eller man stött på en återvändsgränd så är det svårt att finna vägen ut. Ingenting är enkelt och vägen framåt börjar ta slut. För varje gång jag kommer någonstans så går jag direkt tillbaka till början. Oavsett hur mycket jag kämpar så verkar det inte finnas någon plats för en vinst. Mitt livs trasiga bitar ligger på golvet, varje gång jag böjer mig ner för att återfinna min själ så krossas jag åter igen.

Tiden kan inte läka den smärtan som inte går att bota. Allt lidande, allt svek, allt i en orörlig förändring. Försöker sätta ihop mina pusselbitar som aldrig passar ihop. Så många saker som händer i mitt huvud, och så många saker som sägs. Kan inte visa vad man egentligen känner för mitt hjärta är rädd för att säga det. Som en dålig dröm så sitter smärtan kvar djupt inombords. Efter en stund lär du dig den subtila skillnaden mellan att hålla en hand och kedja en själ, och du lär dig att kärlek inte betyder lutande, och sällskap inte alltid betyder kärlek. Det man alltid måste tänka på är att du alltid kan ta dig framåt. Om en vägg blockerar din väg så klättra över den. Gör det du måste för att kunna ta dig vidare. Vägen dit är inte längre än du gör den.


------

Ditt vackra leende och ditt glada skratt gjorde mig intresserad. Men ditt stora omtänksamma och kärleksfulla hjärta är anledningen till att jag vill tillbringa resten av mitt liv med dig. Det vackraste som finns i världen är att se dig le och veta att det är jag som är skyldig till ditt leende. Den bästa kärleken är den man känner ända in i själen, som sätter eld på ditt hjärta och ger frid till våra sinnen. Ikväll när du lägger dig, glöm inte bort mig då. För jag kommer somna med dig i mitt hjärta. Alla har inte turen att hitta någon så speciell att den personen berör ens hjärta på det mest underbara sättet. Den där speciella personen som är en osynlig del utav en själv. Någon som får dig att tro på dig själv och ge dig hopp, få dig att se på dig själv och få dig att förstå att du är perfekt precis som du är. Man ska leva livet mot alla odds, livet ska avnjutas och glädjen ska delas. Så många resor som ännu inte tas. När man hittar den personen som gör en lycklig. Både med varandra och med sig själv så har man något som inte alla har eller någonsin kommer att få. Så lita på det förhållandet, lita på varandra och ge inte upp. För det ni har, kommer alltid finnas där.

Utan din kärlek är jag tom, utan din kärlek är jag förlorad. Ibland måste man bara le och låtsas att allt är bra, hålla tillbaka tårarna och gå därifrån. Orden "Jag älskar dig" är lätta att säga men det är svårt att bevisa orden om man inte menar det. Hur svårt är det att hitta den där starka och sanna kärleken som man vill känna för resten av sitt liv? Allt är möjligt, om man är beredd att ge det en chans.

Nu några ord till mig själv från mig själv:

Stå på dig och ge inte upp. Jag har kämpat nu i flera år för att äntligen bli den personen jag ska vara och som jag faktiskt trivs med. Mitt första mål är inom räckhåll och efter det ska jag förbättra mig själv ännu mer.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

asd

Av silentrain - 12 september 2016 18:23

Jag trodde jag älskade den finaste flickan, du tog emot mitt hjärta med öppna armar. Men, det var bara början. Ditt sanna ansikte finns nu framför mig. Jag kan se vad du gjorde mot mig, du använde mig. Jag gav dig all min kärlek och hela mitt hjärta....

Av silentrain - 8 augusti 2016 00:26

Kärlek är en evig känsla som kommer från hjärtat. Utan kärlek så kan inte ett hjärta fungera. Kärlekens känsla är så underbar. Den får dig att slappna av och leva. Förlorad kärlek är den värsta känslan som finns. Tiden har tagit mig bort från dig, me...

Av silentrain - 6 juni 2016 10:55

Hallå där.   I Lördags så kom det några gamla vänner till familjen och det var hur trevligt som helst. Fikade, var ute och gick och kollade på film. Vi skrattade, lyssnade på rolig musik och skojade med okända personer. Känns som det var hundra å...

Av silentrain - 9 december 2015 21:10

Återigen, denna är inte menad för någon. Bara jag som kluttrat lite.   Jag föll för dig. Jag blev kär i dig på grund av en miljon små saker du inte visste att du gjorde. Har haft mardrömmar hela mitt liv. Tankarna på dig är den kritiska punkten d...

Av silentrain - 22 november 2015 23:00

Denna är inte menad för någon.   Mina tysta ord skall tala. Som jag ser dig med mina stängda ögon. Med all min kraft så stöttar jag dig innan jag faller. Ett skadat hjärta går upp till dig. Du går närmare, och ljuger.  Våra oskyldigt törstiga kän...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards