Alla inlägg under augusti 2016

Av silentrain - 8 augusti 2016 00:26

Kärlek är en evig känsla som kommer från hjärtat. Utan kärlek så kan inte ett hjärta fungera. Kärlekens känsla är så underbar. Den får dig att slappna av och leva. Förlorad kärlek är den värsta känslan som finns. Tiden har tagit mig bort från dig, men inte långt bort. Jag ser dig genom solskenet, genom den starkaste stjärnan så finner jag dig. Om du någonsin undrar om jag är med dig, lyssna på ditt hjärta, om det slår dubbla slag så finns jag med dig. Ta en titt inuti dig, om du känner ett rus av värme och glädje så är är jag med dig. Även om du inte riktigt vet om det just nu så finns jag djupt inuti dig.


Kärlek är den finaste känslan och kommer direkt från hjärtat. Kärlek är den där söta kyssen du fick på morgonen. Leendet du fick när du såg mig eller hörde min röst. Det är ljuset inom dig när det är mörkt. Jag kunde se i dina ögon att du ville le, du fick mig att le, du fick fram tårar i mig. Jag har fallit för dig, djupt inne så vet jag att du känner likadant. Vill älska dig, natt som dag. Vill hålla dig i min famn och aldrig släppa dig. Vill kyssa dig föralltid för jag älskar dig. Vill få dig att bli galen i mig, för mitt hjärta, du har tagit all min frid och sömn. Du har fått mig att bli galen i dig.


Varje dag jag är med dig så lär jag mig något nytt, varje ögonblick med dig känns så rätt, så perfekt. Du har skickat in romans och vänskap i mitt liv, du får mig att känna mig så underbar och levande. Kommer alltid finnas där för dig, för jag bryr mig. Finns inte mycket mer jag kan säga som du inte redan vet. Men du gav mitt hjärta liv och värme, något som det inte känt på en livstid.


Ge aldrig upp, för när du ger upp, då har du redan förlorat.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards