Direktlänk till inlägg 22 november 2015

Tjabba.

Av silentrain - 22 november 2015 23:00

Denna är inte menad för någon.


Mina tysta ord skall tala. Som jag ser dig med mina stängda ögon. Med all min kraft så stöttar jag dig innan jag faller. Ett skadat hjärta går upp till dig. Du går närmare, och ljuger.  Våra oskyldigt törstiga känslor som vill köpa varje dröm, smaka varje glädje, men ut kommer en bitterljuv otålighet. Att flyga och kyssas i skyn. Att vidröra stunder tillsammans. Men varje sorg fruktas. Är rädd för att prova. För du står där med dina lögner.


Kärlek är en mild omfamning mellan kropp och själ. En lugn beröring av handen, en mjuk kram av varma armar, en smekning av två själar. Kärlek är en stor passion mellan hungriga hjärtan. Det intima utbytet mellan sinne, kropp och själ. Kärlek är att alltid vara omtänksam, alltid växa tillsammans och att alltid vara där. Kärlek är en underbar gåva som delas av två välsignade själar som upplever himmelriket på jorden.


Du är anledningen till att det första jag gör på morgonen är att le och tankarna på dig vaggar mig till sömns varje natt. Du gör att varje dag känns som en vacker melodi. Jag vill aldrig att det ska sluta, eftersom det känns så rätt.

Som en glittrande stjärna kom du in i mitt liv. Du fyllde mitt hjärta med glädje. Du gav mig kärlek som jag inte trodde fanns. Du gav mig en axel att gråta på. Du var mitt stöd när jag mysslyckas. Du var min kraft när jag var svag. Med ditt leende framför mig har du gett mig kraften att orka leva. Med de silkeslena ord du viskade i mina öron så har du fått mig att inse att jag verkligen är kär i dig. Utan dig bredvid mig är mitt liv planlöst. Sitter varje dag och ber att jag kommer vara din förevigt och jag kommer alltid att älska dig så länge du låter mig.


Du fick mig att inse den sanna innebörden av kärlek. Den verkliga innebörden av kärlek i livet. Saker som inte var tänkt att vara. Saker som jag inte kunde se. Varför lämnade du mig och gick? Jag vill verkligen veta varför du lämnade mig ensam. Utan dig finns det inget liv. Utan dig kommer jag inte överleva. För jag älskar dig

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

,.-

Av silentrain - 27 februari 2019 23:12

Var ett tag sedan jag skrev något men här kommer lite. De övre skrev jag för en månad sedan och den nedre skrev jag i lördags. Ibland måste tankarna ut. När livet blir tufft eller man stött på en återvändsgränd så är det svårt att finna vägen ut...

asd

Av silentrain - 12 september 2016 18:23

Jag trodde jag älskade den finaste flickan, du tog emot mitt hjärta med öppna armar. Men, det var bara början. Ditt sanna ansikte finns nu framför mig. Jag kan se vad du gjorde mot mig, du använde mig. Jag gav dig all min kärlek och hela mitt hjärta....

Av silentrain - 8 augusti 2016 00:26

Kärlek är en evig känsla som kommer från hjärtat. Utan kärlek så kan inte ett hjärta fungera. Kärlekens känsla är så underbar. Den får dig att slappna av och leva. Förlorad kärlek är den värsta känslan som finns. Tiden har tagit mig bort från dig, me...

Av silentrain - 6 juni 2016 10:55

Hallå där.   I Lördags så kom det några gamla vänner till familjen och det var hur trevligt som helst. Fikade, var ute och gick och kollade på film. Vi skrattade, lyssnade på rolig musik och skojade med okända personer. Känns som det var hundra å...

Av silentrain - 9 december 2015 21:10

Återigen, denna är inte menad för någon. Bara jag som kluttrat lite.   Jag föll för dig. Jag blev kär i dig på grund av en miljon små saker du inte visste att du gjorde. Har haft mardrömmar hela mitt liv. Tankarna på dig är den kritiska punkten d...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards