Direktlänk till inlägg 14 oktober 2015

.

Av silentrain - 14 oktober 2015 12:37

Hittade denna på den bärbara för några veckor sedan. Skrev den tydligen i Februari 2014 men använde den aldrig. 


När jag ser dina ögon så är det som att jag sitter vid stranden och kollar på en vacker solnedgång. Om jag frågar snällt. Vill du då ta platsen i min famn på stranden? När jag är med dig saktar tiden ner. När vi kollar varandra i ögonen så stannar den helt. Inget känns svårt när vi kramar varandras händer. Om du frågar mig om jag älskar dig så kommer du inte få något svar tillbaka. Jag kommer istället ta din hand, låsa våra fingrar och hålla hårt tills alla tvivel är borta. På natten när stjärnorna har smygit fram så kan jag bara tänka på dig. För då ser jag bara stjärnorna i dina ögon som glittrar extra mycket när vi kollar på varandra. Tankarna på min kärlek för dig håller mig vaken längre och längre om nätterna. Ditt vackra leende och härliga skratt fick mig att falla för dig. Men ditt fina och älskade hjärta fick mig att vilja vara med dig för alltid. Varje gång jag hör dig skratta så faller jag ännu djupare för dig. Dagen jag träffade dig så fick jag veta hur kärlek verkligen ska kännas. Än idag så blir jag förvånad över hur underbart det känns. Sen dagen jag träffade dig så visste jag att du alltid kommer ha mitt hjärta. Vår kärlek växer mer för varje dag som går. Jag visste med hela min själ att du en dag kommer bli min fru. När jag tänker på dig så känner jag stolthet, glädje, kärlek och lycka. Grattis på födelsedagen mitt hjärta och tack för all kärlek du gett mig <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

,.-

Av silentrain - 27 februari 2019 23:12

Var ett tag sedan jag skrev något men här kommer lite. De övre skrev jag för en månad sedan och den nedre skrev jag i lördags. Ibland måste tankarna ut. När livet blir tufft eller man stött på en återvändsgränd så är det svårt att finna vägen ut...

asd

Av silentrain - 12 september 2016 18:23

Jag trodde jag älskade den finaste flickan, du tog emot mitt hjärta med öppna armar. Men, det var bara början. Ditt sanna ansikte finns nu framför mig. Jag kan se vad du gjorde mot mig, du använde mig. Jag gav dig all min kärlek och hela mitt hjärta....

Av silentrain - 8 augusti 2016 00:26

Kärlek är en evig känsla som kommer från hjärtat. Utan kärlek så kan inte ett hjärta fungera. Kärlekens känsla är så underbar. Den får dig att slappna av och leva. Förlorad kärlek är den värsta känslan som finns. Tiden har tagit mig bort från dig, me...

Av silentrain - 6 juni 2016 10:55

Hallå där.   I Lördags så kom det några gamla vänner till familjen och det var hur trevligt som helst. Fikade, var ute och gick och kollade på film. Vi skrattade, lyssnade på rolig musik och skojade med okända personer. Känns som det var hundra å...

Av silentrain - 9 december 2015 21:10

Återigen, denna är inte menad för någon. Bara jag som kluttrat lite.   Jag föll för dig. Jag blev kär i dig på grund av en miljon små saker du inte visste att du gjorde. Har haft mardrömmar hela mitt liv. Tankarna på dig är den kritiska punkten d...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards